Fru Babsans perspektiv

Allt och inget om det som betyder något för mig. Samhälle och politik. Föräldraskap och barnen. Trädgården och mat. Och lite annat!

Spam

Publicerad 2006-04-29 20:23:25 i Eländes elände,

Sedan jag la in mig på  bloggkartan har jag börjat få en massa spammail. Alla kommer in på den postningen, så nu är den borttagen i en försök att råda bot på problemet.

Men som alltid med spam kan jag inte låta bli att fundera på varför de gör det? Vad vinner det på det? Finns det verkligen folk som klickar på länkarna och köper den produkt som görs reklam för??? Vem är så dum???
För det kan ju inte vara bra för att retas som spamen skickas. Väl...?!?

Kommentarer

Postat av: Monica

Publicerad 2006-05-02 18:07:44

SOM jag också undrar vilka som klickar på spammail! KÖPER nåt! För några måste göra det, annars vore det meningslöst att skicka. Man tycker folk borde ha lärt sig vid det här laget...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela