Fru Babsans perspektiv

Allt och inget om det som betyder något för mig. Samhälle och politik. Föräldraskap och barnen. Trädgården och mat. Och lite annat!

Men hallå!!!

Publicerad 2006-07-28 16:21:10 i Samhälle och politik,

Vem var det som kom att på starta krig mitt i värsta semesterperioden??? I och för sig är det kul att ha något vettigt att pyssla med om man nu ändå måste jobba en vecka i juli, men Försäkringskassan kommer inte att gilla min timredovisning. Undrar just om de har någon förståelse för krisarbete...

Kommentarer

Postat av: Åsa Stenström

Publicerad 2006-07-29 07:41:42

Hängde inte med här? Timredovisning, krig och Försäkringskassan?

Postat av: Babs

Publicerad 2006-07-29 12:50:18

Jo, jag är ju sjukskriven till 50% så när jag då jobbar nästan 75% kan Fk börja undra hur sjuk jag egentligen är.

Och krisen i Mellanöstern engagerar oss på kyrkan rätt rejält.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela