Fru Babsans perspektiv

Allt och inget om det som betyder något för mig. Samhälle och politik. Föräldraskap och barnen. Trädgården och mat. Och lite annat!

Regeringen

Publicerad 2007-01-27 18:07:11 i Samhälle och politik,

Jag har inte orkat hänga med i sakfrågorna men sett att LArs Leijonborg och någon mer uttryckt  åsikter utan att ha hela alliansen i ryggen. Raskt börjar murvlarna snacka om att alliansen spricker/inte kan hålla sams etc.

Pga en allt överskuggande trötthet  vet jag inte riktigt vad sakfrågan gäller (något med public service?), men på en allmän nivå tyckter jag att det snarast är sunt med en regering som inte lagt munkavle på sina statsråd utan tillåter avvikande avsikter. Särskilt när det handlar om flera olika partier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela