Fru Babsans perspektiv

Allt och inget om det som betyder något för mig. Samhälle och politik. Föräldraskap och barnen. Trädgården och mat. Och lite annat!

Hurra!

Publicerad 2007-06-18 22:51:32 i Hobby,

Jag har haft svårartad abstinens sedan 15 maj. Men nu är det över!!
Min pärlateljé i källaren är klar, alla slangar, nipplar och ventiler är på plats och pärltillverkningen har tagit sin början. En vacklande, skev och bitvis luddig början, men det är bätt än ingen början alls.

Det är så vansinnigt kul!

Jag kommer att vara lätt löjlig den närmaste tiden. Och kanske inte så datoriserad.

Den här postningen hör egentligen hemma på Fru Babsans händer, men det kanske kan vara intressant att veta vad som upptar mina tankar dygnet runt just nu.

Nu måste jag gå och lägga mig. Längtar till i morgon.  Måste tyvärr slösa bort hela förmiddagen på en transfusion på Ackis, men någon liten pärla ska jag väl hinna med innan det är dags för simskola med barnen.

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2007-06-19 19:27:47

ÅH, grattis! (och tack för din kommentar hos mig).
Vad spännande det skall bli att få se resultatet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela