Fru Babsans perspektiv

Allt och inget om det som betyder något för mig. Samhälle och politik. Föräldraskap och barnen. Trädgården och mat. Och lite annat!

Hur allting kan vändas emot en

Publicerad 2008-06-14 23:22:32 i Eländes elände,

Jag har det tvivelaktiga nöjet att få mitt bidrag till svenskakyrkan.se citerat i sin helhet på en islamofobisk blogg (I mitt Sverige). Med bild och byline och allt.

Alltså - även en fanatiker har väl rätt att läsa och uppskatta texter, men det är så lagom kul att mitt ansikte lyser från en sådan blogg. Och lite känns det som om mina sommarlyckliga avslutningskänslor blir besudlade.

Hmmm

Kommentarer

Postat av: Dorothea

Publicerad 2008-06-15 18:55:44

Men! Så obehagligt! Jag tyckte det du skrev var så fint, och precis på pricken.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela