Fru Babsans perspektiv

Allt och inget om det som betyder något för mig. Samhälle och politik. Föräldraskap och barnen. Trädgården och mat. Och lite annat!

Suck

Publicerad 2008-03-11 08:50:53 i Allmänt,

Jag börjar bli rätt trött på att åka till sjukhuset. Trött på att få en nål i armen, trött på att behöva tranfusioner, trött på att känna mig så förbaskat hemma på sjukhuset.

Jag skulle vilja få känna mig frisk i stället! Men så fort jag börjar göra det kommern en ny infektion och slår unadan fötterna för mig igen. Och igen, och igen.

Så det är väl lika bra att åka upp, då.

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2008-03-22 20:12:40

Oj, hoppas att du känner dig bättre nu och att du har en skön påsk!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela