Fru Babsans perspektiv

Allt och inget om det som betyder något för mig. Samhälle och politik. Föräldraskap och barnen. Trädgården och mat. Och lite annat!

Nu är det officiellt

Publicerad 2010-05-12 19:17:44 i Allmänt,

Jag har fått brev från Arbetsförmedlingen där man berättar att jag nu formellt är avförd som arbetslös. Lustigt. Jag hade glömt bort att jag i samhällets ögon betraktas som arbetslös fram t o m sista mars.

Själv har jag inte känt mig arbetslös mer än några enstakar veckor efter jul när jag inte hade ett enda uppdrag på gång. Annars tycker jag att jag jobbar på rätt bra!

För den om missat det har jag öppnat eget. Som skribent och kommunikatör. Susanne Folin Text & kommunikation. Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela