Fru Babsans perspektiv

Allt och inget om det som betyder något för mig. Samhälle och politik. Föräldraskap och barnen. Trädgården och mat. Och lite annat!

Ny prover

Publicerad 2007-01-31 16:59:21 i Eländes elände,

Idag har jag träffat  min bloddoktor med anledning av att jag är sjuk hela tiden. Den senaste tidens brottning med öroninflammationen har faktiskt gjort mig rätt missmodig.  JAg hör fortfarande inget på vänsterörat och är inne på min trdje vecka med penicillin.

Nu börjar jag undra om det alltid ska vara så här. Ska jag tillbringa varenda vinter med eviga infektioner? Hur jag jag i så fall klara av att  jobba? Ska livet vara så här?

Efter diskussionen med min läkare kom vi till följande resultat:
* nya prover för att kolla nivåer av gammaglobulin och sköldkörtelhormon

* han skriver ett brev till husläkaren för att övertyga om att vi behöver göra en utredning på HELA familjen så att vi kan se om någon är bärare av det som hela tiden drabbar mig

* om örat inte bättre om en vecka elelr två så skriver han en remiss så att jag får träffa en öronläkare

Håhåjaja.

Igår kunde jag i alla fall gå på yoga igen. Underbart! Jag har verkligen saknat den.

Kommentarer

Postat av: marianne lundholm

Publicerad 2007-01-31 17:12:59

hej igen, jag är tvungen att låsa min blogg,får så mycket skitmail dit, det är lite synd.
min mail är [email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela