Fru Babsans perspektiv

Allt och inget om det som betyder något för mig. Samhälle och politik. Föräldraskap och barnen. Trädgården och mat. Och lite annat!

Semester

Publicerad 2007-07-14 21:47:12 i Allmänt,

Nu tar jag semester från bloggen. (Egentligen har jag väl gjort det sedan midsommar ungefär, men nu är det på riktigt!)

Sonen har i alla fall hunnit fylla 6 år och blivit vederbörligen uppvaktad.
image83
När man börjar sexårs är man stor nog att ha egen klocka...

Det är helt obegripligt att han för sex år sedan var en alldeles sprillans ny liten bäbis som blängde på mor och far med bister blick. Vart tog det lilla krypet vägen?

Och när känner man sig hemma i rollen som förälder? Jag har fortfarande svårt att fatta att jag är det. Och att för barnen är jag den självklara mamman.

Håhåjaja.

Trevlig sommer på er!
Vi hörs i slutet av augusti om inte förr!

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2007-07-15 21:10:57

Åh, grattis till en lång skön blogglös semester. Och grattis till din son. Jag fick också min första klocka när jag var sex, och - öh - jag brukar komma i tid =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela