Fru Babsans perspektiv

Allt och inget om det som betyder något för mig. Samhälle och politik. Föräldraskap och barnen. Trädgården och mat. Och lite annat!

Lite bloggtorka

Publicerad 2007-03-30 11:40:03 i Allmänt,

Det har varit tyst här i några dagar. Inte för att jag inte haft något att berätta utan snarare för att det hänt så mycket att jag inte riktigt orkat sätta mig vid datorn. Dessutom skiner solen så härligt, så det är skönare att vara utomhus.

Torsdag - styrelsemöte på nationen. Hemma sent, sent
Fredag - liksom lite dimmig
Lördag, söndag - full fart på familjelivet
Måndag - landskap på nationen (!) Hemma ännu senare
Tisdag - sov, åt, yogade
Onsdag - kaffe på syrrans altan i solen (hon fyllde år), ost- och vinprovning på kvällen.
Torsdag - jakten på vårjackor och vårskor till barnen tog tid men slutade lyckligt!
Fredag - det är ju idag! Jösses vad tiden går fort. P's kusin kommer på middag

Och solen strålar på. Det är helt underbart även om jag blir lätt beklämd av folks märkliga tendens att klä sig i shorts och linne i mars bara för att solen skiner.  SÅ varmt är det inte. Dessutom blir man bländad av dem när man är ute och kör bil.

Kommentarer

Postat av: Christina W

Publicerad 2007-03-30 18:47:17

Bara det faktum att solen skiner kan ju resultera i att det är svårt att nå fram till datorn.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela