Fru Babsans perspektiv

Allt och inget om det som betyder något för mig. Samhälle och politik. Föräldraskap och barnen. Trädgården och mat. Och lite annat!

Sommartid hos Fru Babsan

Publicerad 2006-06-20 08:50:35 i Allmänt,

Den uppmärksamme läsaren har redan noterat en viss nedtrappning i aktiviteten här.  Kanske läsaren till och med dragit slutsatsen att Fru Babsan väljer att utnyttja tiden under dessa varma dagar till annat än att sitta framför datorn och skriva.

I så fall har den uppmärksamme läsaren alldeles rätt!

Det är sommar nu och aktivitieten här kommer att dras ner och tidvis helt utebli. Jag försöker vara bildskärmsfri under sommaren. Det är klart att om det regnar i en vecka, ungarna gnäller och maken skäller så kommer jag i ren desperation att dras hit för att utgjuta mig över livets prövningar.

Men jag hoppas på sol och ljumma kvällar med en GT (inte tidningen!) på altanen.

Jag hoppas att ni inte hinner glömma bort mig alldeles till augusti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela