Fru Babsans perspektiv

Allt och inget om det som betyder något för mig. Samhälle och politik. Föräldraskap och barnen. Trädgården och mat. Och lite annat!

Fredag idag...

Publicerad 2008-02-08 09:26:55 i Allmänt,

och min vecka börjar. Jag har varit hemma med förkylning i två veckor. Visst blir man trött. Men idag ska jag iväg!

Är i alla fall lite stolt över att jag har varit hemma med min förkylning i stället för att kämpa mig till jobbet som jag skulle ha gjort för ett år sedan. Något har jag lärt mig, även om det fortfarande svider i samvetet.

Idag skiner solen och inget av barnen grät när de skulle iväg på morgonen. Ikväll kommer vännen, kamraten Fredrik hit och hälsar på. Det artar sig till en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela