Fru Babsans perspektiv

Allt och inget om det som betyder något för mig. Samhälle och politik. Föräldraskap och barnen. Trädgården och mat. Och lite annat!

Den jag älskar...

Publicerad 2008-10-18 13:31:41 i Barnen,

Lilla Loppan vaknade (som vanligt) bredvid mig i min säng. Efter en stund gosande och sträckande drar dagens prat igång.

Lilla Loppan
Mamma. Idag när vi ätej fjukost, kan du bejätta om Jesus då?

Mamman, lätt förvånad
Jaa, det kan jag väl om du vill...

Lilla Loppan
Bja!
Jag älskaj Jesus!
Askungen och Jesus älskaj jag.

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2008-10-19 21:15:18

Åtminstone en av dem har sluppit Disneyversion, alltid något =)

Postat av: Åsa Stenström

Publicerad 2008-10-20 16:22:07

Den där lilla Loppan, hon är riktigt kul hon! Påminner lite om när min dotter var tokig i Gunde Svan och tog tillfället i akt att förkunna följande på en restaurang: Alla i hela världen är kära i Gunde Svan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela